« Home | کمی ماتریالیسم از نوع بدش » | چیزی نخوان که نمی فهمی » | آنجا که می ایستی » | این سردی دستان من است » | امشب » | برخیز » | تقدیم به دوست » | بدون صورتک » | Click the pic to view larg sizeدو شب پیش بود که ن... » | تشنه ای که هرگز سیراب نمی شود »

وقتی به چیزی که می پرستیدم بدبین می شوم


وقتی به تمام چیزهایی که دوست داشتم و دارم بد بین میشوم، نه! وقتی به چیزی که به آن ایمان داشتم بدبین میشوم! به همه چیز شک می کنم...
به وجود
به بودن
به تفاوت بودن و نبودن
به تفاوتها شک میکنم، همه چیز یکسان میشود. همه چیز بی ارزش می شود.
وقتی به تو فقط لحظه ای ... شک می کنم

shak ya bavare tu chizi ru avaz nemikone...man hastam...vali midunam shak kardan yani chi...midunam vaghti tuye shab va hamishe shab fagat ba noore ye setarei ke kheili vaghtaha fagat fekr mikoni hast,jelo miri..shak kardan yani chi...khodai ke nadari sabret bede...

Post a Comment