« Home | کاوه آهنگر هم؟! » | زیبایی لبخند را باور کن » | با سكوتم؛ منتظر ... » | در راه زندگی » | گمشدگان » | دیشب؛که دلتنگ برادرم شدم » | شاید و نمی دانمی، در کار نیست!!! می دانم. زندگی ای... » | گم کرده ره » | آری؛ ای همیشه برنده! اینجا بازنده ایست که همیشه با... » | یک مرد »

زندگی چیست؟؟؟

پرسیدی «زندگی چیست؟»! بگذار راحتت کنم. بگذار زندگی و جوانی را برایتان خوب تعریف کنم. آنقدر روشن که لحظه، لحظه زندگی تان مثل روز پیش رویتان ظهور کند.
زندگی تولد است ؛
جیغ مادر.
گریه.
اضطراب.
دعا.
لبخند.
نفسی راحت.
زندگی سختی دوران رشد بچه هاست؛
بی خوابی.
اضطراب.
غم.
اندوه.
و کودک که هیچ وظیفه ای جز لبخند ندارد. برای همین است که می خواهیم کودک شویم.
زندگی کشمکش دوران بلوغ است؛
چند هنجاری شدن.
احساس بزرگ شدن.
حرف های گنده زدن.
حرف های گند زدن.
به چیزهای جدید فکر کردن.

بی خیال؛ حوصله ندارم. زندگی هیچ کدام از این ها نیست.
زندگی این شب ها
خیلی چیز مزخرفی شده
زندگی فقط، نگاه شده
نگاهی هرزه
زندگی فقط، فکر شده
فکری پلید
از همه طلب کاریم
زندگی طلبی است ،که ارث پدری ماست
زندگی یعنی زن
زن و بندگی
شاید هم زن و زندگی
....زندگی اسارت دل های ماست
زندگی سکس است.
زندگی شهوتی است که انگار پایان ندارد
شهوت پول، شهوت سکس، شهوت شهرت، شهوت غرور، شهوت حسادت، شهوت حرص، شهوت بی خدایی، شهوت آزادی، شهوت بی خیالی، و هزاران شهوت بی پایان.
زندگی رقص است، رقص با ناکامی از سکس. زندگی عشق است، عشق نافرجام. زندگی عشق های توخالیست، خوب می فهمم. عشق چیست؟ عروج شهوت قلبی.
من نیسم! آقا نمی خواهم. نیستم. من این زندگی را دوست ندارم.
برای من پِیک نریز؛مشروب نمی خورم.
می خواهم کار دیگر کنم. شما زندگی تان را بکنید. شما سرتان به کار خویش باشد.برادر فقط چراغم را بیاور.
شما سوی خود ما هم سوی خویش.
زندگی کنید رفقا.

***
پشت وانت نیسان نشسته بود.جوان؛ با ریشی تقریباً جا افتاده. سیگار تعارفش کردم، گفت سیگاری نیستم.
خوب حرف می زد. یکی از حرفهایش را خوب فهمیدم. درس خوبی بود.
گفت:
داداش آدم باید شاد باشه! عاشقم باشه ها؛ ولی نه اینکه خودشو بزنه به موش مردگی و بگه آی بیا سر قبر من. نه!!
گفت:
عاشق باش. اگه باختی بکش کنار. مثل مرد بکش کنار. گریه که کار مرد نیست. چرا گریه کن ولی نه جلوی دختر، دخترو پررو نکن.
شاد باش، زندگی کن.عاشقم باش. ولی نه از اون عاشقای درب و داغون که زرتشون در رفته و یه گوشه نشستن می نالن.اگه غمارو باختی مثل مرد بکش کنار.