« Home | www.takdid.com Help Gaza » | دستان سرنوشت » | هه! هه! » | یک عادت فراگیر » | زندگی چیست؟؟؟ » | کاوه آهنگر هم؟! » | زیبایی لبخند را باور کن » | با سكوتم؛ منتظر ... » | در راه زندگی » | گمشدگان »

امروز نيمه شعبان

خيلي مي‌گذرد از اينكه در دفترچه خاطرات اينترنتي خود كاغذي سياه نكرده ام. دلم برايم كمي تنگ شده بود. وقتي نوشته‌هاي پيشينش را مي‌خوانم لذت مي‌برم. دست به قلم خويش را دوست دارم. آن روزها جور ديگري فكر مي‌كردم،‌جور ديگري حرف مي‌زدم،‌جور ديگري بودم... انگار هدفم با امروز بسيار فرق داشت. امروز گمشده نيستم تنها نيستم، برده نيستم،‌مي‌دوم،‌نمي‌خزم، فرياد مي‌زنم، التماس نمي‌كنم. ايستاده‌ام در چاه نيستم. فقط خواستم بگويم من هستم. هنوز زنده‌ام و زندگي زيباست. بايد خدا را در خانه آورد. نه خدا در همه خانه ها هست! بايد خدا را ديد. بايد لمسش كرد بايد بوييدش، بايد احساسش كرد... آن موقع آرامش را احساس مي‌كني، امنيت را مي‌فهمي و زيبايي را درك مي‌كني.
به خانه‌اي كه سالها پيش در آن بودم باز هم رسيدن به خانه ‌اي حرف آن با خدا بودن است و ايمان داشتن. ايمان به حق، ايمان به حقيقت، ايمان به معنويت،‌ايمان به همه‌ي چيزهايي كه نمي‌بينيم و درك نمي‌كنيم. بايد يك نفس عميق كشيد ،‌زشتي ها را از درون بيرون ريخت،‌فكر را از بدي پاك كرد.. يك نفس عميق ديگر... خدا را احساس كردي؟؟؟

پي نوشت:‌راستي من يه سايت دانلود نوحه مداحي مولودي كتاب راه انداختم خواستم لينكش اينجا باشه
www.TakDid.Com
بزرگترين مركز دانلود نوحه مداحي مولودي سخنراني و كتاب
ياعلي موفق باشيد

Labels: